2013. augusztus 6., kedd

Kötöttem, horgoltam, varrtam!

Pár darab levendulás zsákot, párnácskát varrtam, ezek a mintadarabok. A buzogányt is én gyártottam, a saját levendula bokrocskám virágaiból.


Virágokat horgoltam kitűzőnek, és csattos változatot a hajba tűzni. Sárgák, piros, ..., és fehérek is.:o)


Előkerült a tavaszi sapi-kollekció II. csomagjáról is egy kép. Kékek, fehérek, kicsik, és apróbbak. 
Egyenlőre nem készítek többet. De lesz még fonalam, és talán időm is a folytatáshoz!!






2 megjegyzés:

Maminti, a kicsi zöld tündér írta...

Nahát, mennyi mindent készítettél!
Nagyon tetszenek a sapik, meg a horgolt virágok! Nagyon kedves tőled, hogy támogatod a miskolci kórházat, azaz a babócákat...
Légy áldott érte!
Szeretettel: Maminti, a kicsi zöld tündér

Silerika írta...

Köszönöm, te egy tündér vagy! :D