2012. november 10., szombat

Unoka a mami készítette kék sapiban!♥

Tudjátok, hogy milyen nehéz sapit találni egy 8 hónapos fiúcskának??!! Az árakról meg ne is beszéljünk. 
Van neki egy ( na jó, van neki másik is) mamija! Ráadásul ez az "egyik" szeret  kötni, horgolni, meg varrni is. Csak idő híján van mindig! De mindent félretéve, a mami kötött neki egy "kék"sapkát, mert a mami ráadásul  kék-bolond!!  Ezt a fonalat pont Zalánkának tartogattam, amit egy kékséges-szépségeket tartalmazó dobozban kaptam egyszer! :o))) Szeretettel küldte "valaki", mert jól ismerte a mániás kék-szeretetemet! 
A sapiba is kötöttem ilyen ♥-et,  jó néhányat.    


 A sapkához még készült egy sál, és egy pár kesztyű-imitáció. Nem kötöttem rá ujjat, mert a pici ujjacskát nem tuszakoljuk külön. Így is remekül fogott a kesztyűvel a mai próbán. A sál a hagyományos mackókötéssel készült. Rugalmas, és puha lett a végeredménye ennek a kissé mellőzött kötésfajtának. 
 

Ma már el is vitte az én kis drágám a sapkájához! ♥♥♥ 
Mehet a mami a fonalkészletét újabb kékséggel feltölteni! 

5 megjegyzés:

Csandi írta...

♥♥♥

mmama írta...

Nagyon szorgalmas a Nagyi !
És hogy milyen nagy már a Fiúcska :-)

Silerika írta...

Köszönöm Andika! Ugye jó helyre került?? ♥
Mmama, köszönöm! :o)

Mamis írta...

Nagyon jól áll a legénykének:)

Silerika írta...

Köszönjük Mamis! :o)