2012. június 20., szerda

Lila, lilácska...!

Kötögetek, horgolgatok, varrogatok, de néha mutassam is, hogy élek! :o))
Ezeket a szépségeket csodálom minden nap. Ajándékba kaptam őket a születésnapomra, de még most is gyönyörűek. Színben is passzolnak a "köteményemhez", ugye???  


Ő a kilenc virágos, de úgy látom, egy takarásban van, így lemaradt a képről! 


Na, ő pedig a kötésem, horgolásom végterméke! Jól megdolgoztatott!! Háromszori visszafejtés után, horgolt szegélyt kapott. Egyszer egy hibát véltem felfedezni, aztán a szegély nem akart a kendőre kerülni, a harmadiknál meg kevésnek bizonyult a szegély befejezéséhez a fonal. Aztán úgy döntöttem, hogy végig ezzel a mintával kötöm, és annyi szegélyt kap, ami éppen a fonal végéig kitart. Egyszerű, és mégis kellemes  kendő lett a végén.   20 dkg poliakril, Jacuard-mintás fonalból (kis ciklámenes pöttyök vannak a fonalban) kötöttem, a széle horgolással készült, a mérete: 175 x 80 cm. 


No, megint modell híján voltam a fotózáskor!! A virág padlizsán-színű, de miért is látszik inkább feketének??? :o))








3 megjegyzés:

Csandi írta...

Wooow , csodálatos , mind a virág, mind a kendő:) Ügyes vagy :))

Abile írta...

Gyönyörűek a virágaid és a vállkendőd is! Puszillak!

Silerika írta...

Andika, köszönöm! ♥
Abile, köszönöm! Puszi neked is! ♥