2011. november 18., péntek

Elcsábultam!

Régen varrtam már valami publikusat, a varrógép sem zümmög mostanában annyit, mint illenék. Angyalokat, kicsi harangokat horgolgatok a rohamosan közelgő karácsonyi ünnepre. Kerül majd a fára, de ajándékba is!!
Aztán meg mi történik megint???? Beugrik az ember lánya munka után egy kis gyümölcsös joghurtért, tejfölért, felvágottért, stb. a L...-be. Tologatja a kocsiját, hogy mi is kell még! Aztán meglátja őt, őket, és csábul .... és én megadtam magam! Szóval teljesen elcsábultam!! Ennek nem tudtam ellenállni. Ugye akciós is, olcsóbb is, mint a szaküzletben, meg tű is van benne, amiből ugye sosem elég (mellesleg ilyen vastagságú tényleg nem volt eddig) . A segédtűk, meg a kötőtű is olcsóbb volt, mint máskor, így azok is jöttek velem haza. Ebből már megint nem lesz varrás, esetleg sapka, és sál, meg....! :o)))


Ezt csak az érti, aki hasonlóan, szenvedélyesen szereti bespájzolni az alapanyagokat!! Csak azt nem értem, miért nem árulnak időőőőt is az elkészítésükhöz?????

6 megjegyzés:

krealady írta...

:) Bizony-bizony! Én ugyan ezt a fajta kézimunkát nem ismerem, nem tanultam meg. De hasonló képpen vagyok egy-egy szalagnál, csipkénél, anyagnál:) Jó munkát kívánok! (Ja és tényleg adhatnának időt is - bár szerintem egy idő után az is kevés lenne :) )

Eta írta...

Egy ideje nálunk is le van értékelve ez a fonal. Jobban mondva akciós. 1775 Ft-ról 1770-re sikerült leengedni az árát. Hetek óta ezen derülök, ha bemegyek a boltba. :o))

Silerika írta...

Bizony Ildikó! Időhiányban szenvedünk mindannyian Több a tervbe vett dolog, mint az idő. :o))
Eta! Egy szavad se, nálunk még akciósan is több 25,-Ft-tal, mint nálatok. Igaz az eredeti ára 2.000,-Ft fölött volt jóval(legalábbis kiírva, mert az újságban nem emlékszem, hogy láttam volna)! :o)))

Ida13 írta...

Megértelek Erika! :) Amikor végkiárusítást tartottak egy boltban, akkor a szívem sajdult, hogy mit hagyok még ott, mert a legszívesebben MINDENT hoztam volna. Miből a fonal? Lehet, hogy én is becsábulok a L-be?Kíváncsian várom mi lesz belőle.

Cicurka írta...

Ismerős érzés kerített engem is hatalmába nem is olyan rég! Azidáig nem is horogltam, de amikor megláttam a fonalakat! No igen... :) Van ez így! Költséges dolok az új hobbi. :)))

Silerika írta...

Ida13! Na minket sem lehetne egyszerre beengedni leárazáskor a boltba! Tuti, hogy mindent megvennénk, csak legyen, aki kifizeti! :o)))
Cicurka! Ha Z-nek horgolsz, akkor ki nézi az árat!! Nagyon édes mazsolácskád van! :o))