2011. július 6., szerda

40 perces szütyő a táborból!

A táborban láttam ilyen szütyőt készrevarrva! Megtetszett a formája, a lányok "40 perces" szatyornak hívják, szóval hamar elkészül. Úgyis restanciám volt egy szülinapos ajándék, gondoltam, milyen jó lenne megvarrni. Új barátosném megmutatta, elmagyárazta lépésről-lépésre. Köszi Ági!!!!

Nekem azért tovább tartott 40 percnél, de ebbe számoljuk bele a motyómból való anyagválogatást is. No meg a varrás közbeni tere-ferélést! :o))) Ezzel legalább kész lettem a táborban, otthon csak a díszítést kellett felvarrni.


Az egyik oldalára kutyásblokkot varrtam, mert ez jó a kutyasétáltatáshoz!





A másik oldalra a korábban mutatott fehér hajtogatós-virágot varrtam: Ez csak úgy a sétikáláshoz, akár kutyus nélkül is! :o))






Belül a lehajtott sarkokat legépeltem, így kis háromszög alakú zsebek is vannak az apróságoknak. A szülinaposnak tetszett, mindjárt használatba is vette. Jól belepakolta a motyóját, és úgy indult haza! :o))) (Rendelve a következő darab más színből, esetleg mintásból!) Leírást is találtam róla a neten Cicvarekkuckójában. Az enyém egy kicsit rövidebb: 150 x 50 cm-es.

Nincsenek megjegyzések: