2011. június 5., vasárnap

Ez egy dupla bejegyzés! Egy picit varrtam, meg sütöttem is!

Régen mutattam már valami varrósat. Hát ez is csak egy töredéke a jelenleg folyamatban lévőnek. Most egy nagy, mondhatnám "hatalmas " darabon ügyködöm.






Egy klassz, kézzel festett anyagra tettem szert, takaró lesz belőle a fiamnak. Ilyen gyíkok futkosnak körbe az anyagon, pontosabban nyolc!!!



Na , aki tegnap látott volna! Elég mókás voltam! A padlóra kiterített anyagokat próbáltam eggyé varázsolni. Hátlap, flíz, felső anyag. A gyíkok futkostak, én meg négykézláb toporogtam köztük, egy doboznyi biztosítótűvel. Néhány kör után megelégeltem a térdeplést, meg a tűim is szinte mind elfogytak, még egy kis igazítás az ollóval. Aztán a 30 fokos "hidegben" betakaróztam, és elkezdtem a gyíkokat körbetűzni. Nem hiszem, hogy jól meggondoltam én ezt a tűzést, mert mindössze kettővel végeztem! Szóval van még akkor.... hány is????? Akkor még hol van a szegés??? Sok itt a kérdőjel!!






Na, ha kész lesz majd, egyben is mutatom!! (remélem nem kell sokat várni rá)



Ma pihenésképpen a nagy varrogatás után túrósbatyut készítettem. Mostanában nem kényeztettem a családot sűrűn a kalácssütéssel. Ma az ebédfőzés közben megkelt a kenyérsütőgépben a tészta, utána csak megtöltöttem, és a muffinsütő-tepsikben szépen megsültek. Ilyen guszták lettek, és a reszelt citromhéjtól milyen illatosak is!! A recept egy korábbi bejegyzésemnél olvasható.





5 megjegyzés:

CathlenKata írta...

Köszi! Feldobtad a napomat olyan jót mosolyogtam!
Nagyon jól néz ki a gyíkos anyag....
Valahogy így vagyok én is amikor a 1m x 1m terítőmet hímzem.Betakar szépen ebben a nagy "hidegben" .
A süti meg merénylet, mert ha ránézek hízok egy kilót:-D

Marcsi írta...

Egy ilyen anyag valóságos kincs, egy foltvarró számára! Kíváncsian várom a végeredményt.

Silerika írta...

Kata! Örülök, hogy feldobtam a napod. Gondolom, a kis habtestemet is hozzágondoltad a képhez! :o))
Marcsi! Képzeld, először otthagytam, de utána mégis vágytam rá! Szerencsére, még megvolt!! :o))

Abile írta...

Elképzeltelek a gyíkok közt :o)) Valóban nagy munka lesz a tűzés, de milyen jó lesz majd, amikor elkészül :o))

Silerika írta...

Abile! Remélem, jól szórakoztál rajtam! :o)))) Még csak a 3. gyíknál tartok, de más apróság is készült közben! :o))