2011. június 19., vasárnap

Cseresznyés-csokis süti!

A vasárnapi ebéd főzése közben azon tanakodtam, mi lesz a deszert?!

A hűtőt kinyitva, találtam egy joghurtot. Vészesen közelgett a lejárati ideje, és eddig nem kívánta meg senki. Na, ezután már nem is fogja! :o) Tojás van, cukor, liszt, olaj van. Maradék csoki is, talán nyuszi, vagy csokitojás volt, de már összedarabolva tartom egy befőttes üvegben. Csokibefőtt!!! :o)) No meg a lényeg, az igazi szomolyai fekete cseresznye, egy kis tálnyi is figyelt a hűtőpolcon. Na, ebből már lesz valami!!

Hozzávalók pontosabban:

1 kis pohár joghurt, 1 egész tojás, 1 joghurtos-pohár cukor, 2 pohárnyi liszt, 1 mokkáskanál sütőpor, 1 mokkáskanál szódabikarbóna, (elkeverjük a lisztben) 1/2 pohár étolaj (olvasztott margarin). A hozzávalókat összekeverjük, és a formába rakjuk. Apró csokidarabokat, és kimagozott cseresznyét tettem a tetejére, úgyis felemelkedik a tészta, és szépen belesül. Sütés előtti formában. Kicsit kevésnek tűnik a tészta, de majd meglátjátok....!!



Na ugye, én megmondtam!!




Porcukor csak módjával!





Jó étvágyat kívánnék, de sok itt a jelentkező, és csak 12 db van, vagyis csak volt!!!

Nincsenek megjegyzések: