2011. május 14., szombat

Szütyő bemelegítésnek!

Régen varrtam már. Ennek több oka is volt, de nem ismételgetem magam!


Ma leporoltam a varrógépet. Egy sokak által jól ismert hajtogatós szütyőt varrtam.

Ajándék lesz ez is! Mert csak elsóhajtottam magam, hogy milyen jó akció van az egyik nagykernél, persze a fővárosban. Egy drága angyal meg elment, mivel ott tanul, és elhozott nekem abból a valamiből! Hagy örüljön már ez az őrült varrogató! És tényleg, én már ennek is úgy tudok örülni ! :o))) Nem szoktam hálátlan lenni! :o)









Szóval neki lesz a szütyő! Kaptam egy kis segítséget, hogy "valami"-nek kellene tartó. Remélem tetszik majd neki! A maradékból meg varrogattam egy kéééééék virágot!
Egész belemelegedtem a varrásba, és milyen jól esett! :o)))))




4 megjegyzés:

Marcsi írta...

Milyen klassz ajándék! Ilyen virág nálam is készült csak barnában.

Bebi írta...

Nagyon tetszik! Én is készülök ilyet varrni!

Edina írta...

Hű, de jó kis szütyő!!

Silerika írta...

Marcsi, köszönöm! Miért mindig a kék anyagok kerülnek a kezembe?? Na jó, narancs is néha, de kipróbálom majd én is a barnát! :o))
Bebi, köszönöm, csak bátran! Majd megnézem! :o))
Edina, köszönöm! Remélem a nagylánynak is tetszik majd! Csak a hétvégeken jár haza, szóval még nem látta! :o)