2011. január 8., szombat

Ha szó szerint csurog ......!

Mit tehet az ember lánya, mikor nézelődik a blogokon, és sütik, torták, almás-fahéjas finomságok mindenütt???!!!
A karácsonyi kekszek is elfogytak már, és valami rágcsálnivaló is jólesne a "népnek"??
Tudjátok van a konyhafiókban heverő, feledésbemerült szerkentyűje (ráadásul mindjárt háromféle) az embernek. Már nem is emlékszem mikor vettem elő. Sose szerettem, mert nem volt hozzá receptem, és nem is igazán tudtam, hogyan kell vele sütni.

Aztán rácsodálkoztam Limaránál a virágfánkra! Hiszen nekem van ilyen formájú sütőm!!

Receptet is adott a fánkhoz, na ez kell nekem!! Ki is próbáltam, szerencsére csak a recept szerinti mértékek feléből! :o))) Így is tetemes mennyiség lett belőle. Fahéjas porcukorral megszórva, nem lehet ellenállni, hmmmmm.....



Köszönet Limarának, és Macinak is az ötletért, a receptért, mert ez a fánk nem jött volna létre nélkülük!! Lesz még ismétlés! :o))



4 megjegyzés:

Csandi írta...

Ez is merénylet ám!:))))))))))

mariah írta...

Hű, de jó!!
Nekem is van ilyenem 2 db, nálunk rózsafánknak hívták. A receptem nekem is valahol megvan még a nagymamámtól.

Bebi írta...

MIÉRT LAKSZ OLYAN MESSZE?!!!

Silerika írta...

Csandi! Annyi finomság láttán, és a fényposta is besötétedett már...!! De így legalább van mit rágcsálnom!! :o)
Mariah! Gyorsan vedd elő, és rajta, szeretni fogják! Recept Limaránál is van!:o))
Bebi! Talán Te laksz olyan messze??!!:o))))))))))