2010. december 12., vasárnap

Játékra hívlak-nyerj magadnak karácsonyi díszeket!

Megnyerheted ezeket a díszeket magadnak!!
A sorsolást követően mielőbb postázom, hogy karácsony előtt megkaphassa a nyertes!
Annyi csak a feladatod, hogy bejegyzést hagysz itt nálam!! Ha meghirdeted az oldaladon azt megköszönöm, de nem feltétel. Ha esetleg "sok" jelentkező is lesz , két csomag is kisorsolásra kerül!!



Ha nem a kedvenced a piros, még választhatsz kéket, vagy barnát! Jelentkezésednél már jelöld be a színt is!!



A jelentkezési határidő 2010. december 18-a éjfél, december 19-én sorsolok!
Játékra fel, talán van időd egy bejegyzést hagyni a nagy készülődésben! :o))))


36 megjegyzés:

Bebi írta...

Én jelentkezem, ugyanis az enyémek mind elfogytak,a barna és a piros is jöhet...

GhostGirl írta...

én is jelentkeznék,jól mutatnának a fán :)
a pirosra szavaznék,az karácsonyibb hangulatú :)

Pálfalvi Zsuzsa írta...

Jelentkezem a játékra itt hirdetem zsuzsihobby.blogspot.com a pirosak a kedvenceim :))

Ledorka írta...

Imádom a piros-fehéret. :) A díszeid nagyon édesek! Köszönöm a lehetőséget, kiteszlek a blogomra.

leda írta...

Ennyi gyönyörűség! Én nem tudnék választani! Olyan nagy szíved van! :)

Silerika írta...

Örülök, hogy máris jelentkeztetek a játékra! Még lehet, csak tessék-tessék!

tHs írta...

én is jelentkezem :D csodásak a díszek

Monica írta...

Én is jelentkezem a játékodra, szépek a díszek, jöhetne vegyesen is :)
Kitettelek a blogomba!

norono írta...

Jaj de szép karácsonyfa díszek!Nagyon örülök a lehetőségnek!
Mindenféleképpen kiraklak a blogomba!:-)

Tündéri Lonka írta...

Én kéket szeretnék :) tényleg nagyon szépek, és én is kiteszlek a blogomba :)

mmama írta...

Én nem csináltam magamnak............

rozandi írta...

Szeretnék én is jelentkezni a játékra. a pirosak közül választanék, ha lehetne.

batorba írta...

Szia! Milyen jó a blogvilága! Ajánlás alapján jutottam el hozzád, de be is jelöltelek állandó olvasásra!:-)) A piros díszek tetszenek nagyon, bár nálunk mindig szines a karácsonyfa. Sosem egyszinű. Mindig ugyanazokat a diszeket tesszük fel...és vannak közöttük már "1000" évesek is...és minden évben bővül valamivel! Kívánok neked békés boldog karácsonyt!
Csilla

horimarika írta...

Piros!!!! Bár a többi is szép, de mégis piros. Köszönöm a játékot!!!

Erzsébet írta...

Számomra is a piros a legszebb :-)
Köszi a lehetőséget!

Névtelen írta...

Blogom nincs de nagyon szépek a dolgaid a piros a kedvencem.

bringa írta...

Én is jelentkezem, és a kéket választom.
Örülök, hogy játszhatok!

Kriszta írta...

Nekem örök a piros :) Én azt szeretném...

Ramimami írta...

Szeretnék jelentkezni a játékra.Pirosat kérnék, ha lehet, piros a karifánk mindig. :)

Lente Julcsi írta...

Jelentkezem én is :)

Era írta...

Szeretnék jelentkezni a játékra! Nekem mindegyik tetszik. :)

Silerika írta...

Köszönöm az új jelentkezéseket! Az új olvasókat szeretettel köszöntöm az oldalon! :o))))

Edina írta...

Én is itt vagyok, a barnát szeretném :)

latinka írta...

Én is szeretnék játszani! A piros a befutó:),de a többiért sem haragudnék:)

Aranyalma írta...

Erika, valóban nagyon szép mind, ezért nagyon nehéz a választás... de hosszas gondolkodás után talán még mindig a mézes-barnás a befutó! :)

viperaeva írta...

Nekem nagyon tetszenek! A pirosat szeretném :)

Gerti írta...

A legjobban a pirosak tetszenek, nagyon örülnék, ha az én fámat díszíthetnék!Köszönöm a lehetőséget, hogy játszhatok! Boldog karácsonyt! Gerti

Ba írta...

Szépek mind, örülnék nekik nagyon!

Szilvácska írta...

Szia! Remélem még nem késö én is jeletkezzem, jó lenne megnyerni. nagyon szépek.
Köszönöm Szilvacska

lapappilon írta...

ilyen szép díszek megnyerésére mindig van idő! :-D
a kék változat nekem jobban tetszik!
minden jót!
Éva

Silerika írta...

Nagyon örülök, hogy ilyen sokan vagytok már! Azt hiszem két nyertes lesz, mert az "álomhatár" már megvan!! Remélem ez jó hír mindenkinek! :o)
És még lehet jelentkezni!

Unknown írta...

Nagyon szépek :) A piros-fehér a kedvencem. Gratulálok, nagyon ügyes vagy :)

tideke írta...

Jönnék én is játszani.
Igazán ötletes dolgokat készítesz, nagyon ügyes vagy.

Kellemes ünnepeket kívánok Neked!

Unknown írta...

Mindegyik szép, de én pirosat szeretnék.

emilil írta...

szeretnék játszani és a pirosat választanám:)

Zuzmó írta...

Én is jelentkezek a játékra. Nagyon szépek, és nem utolsósorban baba-biztosak. :) Pirosat szeretnénk.