2010. november 21., vasárnap

Hópelyhek újra-leírással!

Nagy sikere volt a horgolt hópelyhes díszeknek, aminek nagyon örülök!

Sok ötletet is kaptam , hogy milyen színűek készüljenek még a piros-fehér színpár után. Ezért horgoltam jópár pelyhecskét, hogy legyen mit felvarrni.

Kipróbáltam pár darabot az aranyszínű szálból! Mit mondjak, nem igazán szerettem csinálni, a tű se szerette, meg kicsit vastag is lett. A fotózást sem nagyon szereti, vagy csak én vagyok ügyetlen, mert csillog-villog a képen!




A hagyományos fehérkék!!!



Közzéteszem a mintaleírásokat, mert olyan egyszerűek, hogy bárki megcsinálhatja. A legalsó sor leírása az előző bejegyzésben.

1. minta balról az első oszlop:

1. sor: 6 láncszemből gyűrű.

2.sor: 3 láncszem magasítás, és még 2 láncszem, *7 egyráhajtásos pálca közöttük 2-2 láncszem*, a sor végét zárjuk egy szemmel.

3.sor: 1 szemmel átöltünk a kétláncszemes ívbe, *1 rövidpálca, 2 egyráhajtásos pálca, 3 lácszem, 2 egyráhajtásos pálca, 1 rövidpálca*, minden ívben ezt ismételve, és a sort egy szemmel zárjuk.

2. minta:

1.sor: 8 láncszemből gyűrű,

2.sor: 3 láncszem magasítás, 15 egyráhajtásos pálca, a sort zárjuk,

3.sor: 3 láncszem magasítás, és még 4 láncszem, minden második pálcát kihagyva, a következőre * 1 egyráhajtásos pálca, 4 láncszem*, 7 x ismételjük, a sort zárjuk,

4.sor: minden láncszemívbe *2 rövidpálca, 3 láncszem 2 rövidpálca* a sort zárjuk.

3. minta:

1.sor: 6 láncszemből gyűrű,

2.sor: 3 láncszem magasítás, 2 láncszem, * 1 egyráhajtásos pálca, 2 láncszem* 7 x ismételve,

3.sor: átöltünk a lácszemes ívbe, 3 láncszem magasítás, 1 egyráhajtásos pálca, 3 láncszem 2 egyráhajtásos pálca, * 2 egyráhajtásos pálca, 3 láncszem, 2 egyráhajtásos pálca* minden ívbe, a sort zárjuk.

Remélem, hogy segítettem, és sokan kipróbáljátok! Jó munkát kívánok hozzá!!!

Nincsenek megjegyzések: