2010. július 25., vasárnap

Hasznosítottam.....!

Hasznosítottam, először is magamat. A múltkor panaszkodtam, hogy nincs kinek varrnom.
A lányom gondoskodott most a varrnivalóról. Kincskereséskor lelt erre a lyukacsos fekete anyagra, rajta ez a fehér csipke. Hát először kicsit különcnek éreztem, ez az én lányom, ilyen ízléssel???? Ez a lány ebből akar dekorfüggönyt, ráadásul a konyhába???? Aztán rájöttem én már "öreg vagyok" ehhez, a kérés számomra no azért nem parancs, de megcsinálom a kedvéért!!
Végülis a szürke-fehér csíkos függönyhöz még jól is passzolhat! :o))))




Nem volt az előző tulaj túlságosan igényes a varrásra, jól megdolgoztam vele. Az oldalai csárék voltak, jófajta nagy fércöltéssel kézzel beszegve, a csipke is csak úgy rábiggyesztve.
Erre mondjuk a bolondnak is megérte, ennyi pénzért! Tényleg fillérekért vette!! :o))
Szóval először is rontunk-bontunk! Felfejtés, lefejtés. Kiigazítás, kettészabás, beszegés, rátűzés, rávarrás. Ráment egy napom, de tényleg újjászületett, csini darab lett belőle. Neki ugyanis tetszett. Ezt is újrahasznosítottam!!

Még az aprócska hímzésem is mutatom, mert kész lettem vele!!
Olyan kis helyes biscornu- minta. Na, akkor Mi is legyen belőle ????






1 megjegyzés:

Abile írta...

Hát akkor legyen belőle.... hmmm... mi is, mi is?? :o))) biscornu ? :o)) Na jó, belátom ehhez nem kellett a fantáziám, de te biztosan valami izgalmasabbat találsz ki belőle! Igazán mutatós lett!