2010. március 26., péntek

Húsvéti képeslap ötlet!!

Kedveseim! Ti szoktatok képeslapot küldeni a családtagoknak, barátoknak, ismerősöknek??

Mi bizony még szoktunk! Húsvétra biztosan!
Tavaly is készítettem ilyeneket, és hasonlókat. Valahol láttam az ötletet, és megtetszett. Remélem, hogy sikerült meglepnem vele a kedves ismerősöket.
Még nem késő, készíthet bárki ilyet, vagy hasonlót.









Ez a pár darab már kész. A bal oldalon még jónéhány csak "kiszabva", várja az alapot, a hímzőtűt, és a színes hímzőfonalat.
Ha valakit érdekel, hogyan készül, szívesen segítek akár leírással is. :o))






6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nagyon jók ezek a képeslapok!!! A hétvégén ki is fogom próbálni.

Csandi írta...

Igen, sikerült meglepni:))) Köszönöm szépen ! Nagyon aranyos vagy:))

Lente Julcsi írta...

Nekem is kellemes meglepetést okoztál :o)
Nagyon szépen köszönöm a kedvességed és kívánok kellemes húsvéti ünnepeket.

Silerika írta...

Meglepetésnek, apró figyelmességnek szántam! :o)) Nagyon szívesen!
Julcsi! Én is köszönöm a jókívánságot! :o)))

Abile írta...

Nagyon szépen köszönöm! Élőben sokkal-sokkal szebb! Igazán kedves meglepetés volt! Puszillak!

Silerika írta...

Abile! Nagyon szívesen, örülök!:o))