2010. február 27., szombat

Virágok szalagból, és virágok tütü-ben!

Készítettem néhány apróságot! Persze ezek is már a tavaszvárásra utalnak. :o)

Rajzoltam egy duci szívet, de persze karcsúbbat is lehet!
Sablont készítettem, és tetszőleges anyagocskára rajzoltam grafittal. A vonalon belül, szalagkészletünk választékából, én most ilyen fűzött szalagrózsákkal, és csomókkal dekoráltam. A sablonnal még egy darabot rajzoltam, mindkettőt varrásráhagyással körbevágtam. A hímzett részre, színt-színre fordítva, felülre a szalagot beillesztve, körbevarrtam. Csak a kifordításhoz hagytam nyílást. Kifordítás után jól kitömtem, és a nyílást bevarrtam.
És mindjárt kettő is készült belőle! :o))





Ezekből a horgolt virágokból kitűző, vagy táskadísz készült. Majd eldönti, aki kap belőle!!
A virágok közepére fagyöngyöket varrogattam. Volt ilyen dekoranyagom, ebből vágtam a virágok alá egy darabot. Összeráncoltam, és aláöltöttem. Olyan kis szoknyácska lett belőle, mint a balerinák tütü-je. Engem legalábbis arra emlékeztet! Így lettek a virágok tütü-ben!!







Nocsak, ebből is kettő készült???!!


2 megjegyzés:

Mamis írta...

Nagyon ötletesek a virágok!!!

Tünde írta...

Szuperek a szívecskéid! Mindig rácsodálkozom a szalaghímzésekre. Olyan szépek, kedvesek.