2010. február 2., kedd

Mese egy Angyal kék ajándékairól!

Egy "Angyal" nagy-nagy pakolás, rendcsinálás közben talált egy halom kék anyagot a kosarában.

Mivel tudja, hogy az én egyik kedvenc színem a kék, rögtön rám gondolt. Talán én hasznát venném ennek a sok szépséges anyagnak. Dobozba rakta, még más színekkel is kiegészítette. Talált még kékebbnél is kékebb gyönyörű fonalakat is, ezeket is mellé csomagolta. És saját dolgos kezével készített még egy párnácskát, és természetesen kékkel hímezte. Fáradtságot nem ismerve szépen becsomagolta, megcímezte, és elvitte a cseppet sem közeli csomagfeladó helyre. Gondosan feladta, hogy biztosan megérkezzen ebben a hóesésben hozzám. És lám, tegnap meg is érkezett a címzett, kékmániás nőszemély nagy-nagy örömére!

Nagyon szépen köszönöm! Cserébe megígértem, hogy ami készül belőlük, majd megmutatom.


Ezeket a szépséges, kékséges dolgokat kaptam az én " Angyalomtól"!!




Van még néhány kedves Angyalom , és azokat sem feledem ám!! Ők az én Barátaim! :o)))




Nincsenek megjegyzések: