2010. február 12., péntek

Fotók farsangra, régi farsangokról!

Bizonyára nemcsak én szeretek régi családi fotókat nézegetni. Ezek a papírképek gyerekekről készültek farsangokon. Az én kicsi fiam is rajta van. Igaz, mára kész ember lett ( a 24.-ket tapossa, igaz még iskolapadban) de itt még olyan kis helyes.
Ehhez a jelmezhez nem kellett nagy varrástudás, de szerintem ötletnek nem volt rossz. Az a kis szőke kertészlegény az enyém, itt még bölcsis volt a szentem. A bohócok sem rosszak!






Itt pedig ő is bohóc szeretett volna lenni, és mindjárt három kislány, akarom mondani három Piroska társaságában. Az overállszerű bohócruha kétféle színű selyemből, és pomponokkal díszítve készült. Hátán cipzárral záródott, így könnyű volt belebújni. A sapka egy szilveszterről megmaradt papírsapka volt, csak kicsit kicsinosítottam pöttyökkel. Ez a jelmez még pár gyereket kiszolgált a családban.







Ezen a képen vannak még a vadnyugat hősei, egy nindzsa, és Törpilla is.




Ez egy ovis farsang Batman-je. Akkor ez volt a kedvenc. A jelmez nagy része a ruhatárból került elő. Harisnyanadrág, tornanadrág, sárga pamutfelső, és gumis öv, még a cipőcske is megvolt
(valami mamuszféle). A szárnyat, a maszkot készítettem hozzá, és a sárga felsőre a batman jelet.


Bizony-bizony, egy anya mit meg nem varr a gyerekének! Volt még karate-kölyök, lepedőből varrt karateruhában, piros fejpánttal, és övvel. És még akkor nem is írtam az iskolai farsangokról. Bocsi a személyes fotókért, de a fiatalúr biztosan nem bánja, ha mutogatom.
A lányom farsangi fotóit is előkeresgélem, de azt majd legközelebb!



Lehet, hogy még ötletet is adtam?!

Nincsenek megjegyzések: