2010. január 17., vasárnap

Tubi, tubi....

Nem mentünk messzire, hiszen a falunk iskolájának tornaterme adott otthont a kiállításnak. Eddig is láttam galambokat, de főleg a városi tereken. Szakbeszámolót ne várjatok most tőlem, mert nem értek én a galambokhoz!! Eddig inkább úgy gondoltam rájuk, mint a levesbevalók. :o)
Hát a látvány elég változatos volt. Csak bámultam, hogy színben és formában mennyi fajta galamb van. Azt ugyan nem tudom, mi alapján pontozzák őket. Mitől szebb, vagy jobb egy-egy példány? De volt mindenféle díj, meg különböző pontok. A tenyésztők ezt úgyis jobban tudják, butaságot meg hagy ne irkáljak most ide.



Hát már darabra sem kevés, ami a kiállításon volt. A fotókat "azuram" követte el, mert nálunk ő galambszakértő.
Ez itt egy kiállítás győztes példány, hát szépnek szép!!




Ezek elég mókásan néztek ki, már bocsánat a kritikáért, de biztosan nagyon szépek a maguk nemében.

Ezek meg olyan galambformájúak, csak a felső sor díszes farktollú. :o))










Nekem ők is tetszettek!

Sajnos (vagy nem??) nem fogunk galambot tenyészteni, mert a tombolán nem volt szerencsénk!


2 megjegyzés:

Lonci (Győr) írta...

Szépek, szépek, de én sem fogok galambot tenyészteni. Érdekességnek jó volt nézni!

Silerika írta...

Pedig milyen finom lenne a leveske belőlük. :o))