2009. október 10., szombat

Remélem mindenki izgult már!

Tegnap este elfújtam a képzeletbeli gyertyát a képzeletbeli tortán! Egy éve írtam az első blogbejegyzésem. Régóta olvasgattam másokét, aztán egyszer úgy döntöttem, ne legyek én sem blogtalan.





Ajándékot ígértem a szülinapos bejegyzésemnél kommentet hagyók között! Remélem kellően izgultok Ti is, mert én már kíváncsian várom, ki lesz a megajándékozottam!! (" Szülinapom nekem van, de TEEE kapod az ajándékot!!!")



A neveket egy listára írtam, 22 kedves olvasóm került rá.






Aztán csak úgy felszabdaltam, és összehajtogattam a cédulákat. Bekerültek a sorsolási ( nem gömbbe :) ) kosárba. Aztán jól összekevertem, jobbról és balról is.






És lám, itt az eredmény!!!





Szívből gratulálok Kriszta!
Remélem kedvedre való ajándékkal lephetlek majd meg! :D

Mindenkinek nagyon köszönöm a jelentkezést a játékra, és köszönöm a sok gratulációt, biztatást!



6 megjegyzés:

Ida13 írta...

Gratulálok Kriszta!
Biztosan szép ajándékot fogsz majd kapni!

Abile írta...

Gratulálok a nagyon szerencsés nyertesnek! :o)

Macus írta...

Gratulálok Krisztának!

Kriszta írta...

Jaj, ez én vagyok? Háromszor olvastam végig a listát, de más Krisztát nem láttam :)))) Húh, el sem hiszem, nagyon köszönöm, és még sok-sok boldog szülinapot!!! Lányok nektek is köszönöm a jókívánságokat :)

Jucus írta...

Gratulálok, Kriszta az ajándékodhoz, aztán majd muti ám!:o)

Mamis írta...

Én is gratulálok a nyertesnek, és köszönjük, hogy játszhattunk..))