2009. augusztus 28., péntek

A spájzba velük!

Tegnap még pihiztek ezek az üvegek a takaró alatt. Ma munkából hazaérve (szerencsére rövid nap a péntek) kiszedtem, felcímkéztem, sorba állítottam őket a fotózkodás kedvéért. Mosolyogtak is szépen, hogy jól mutassanak! És javítom az előző bejegyzésem, mert a népszámlálást, akarom mondani üvegszámlálást követően a szederdzsem üvegeinek száma nem 7, hanem szerencsére 8-ra növekedett. Csak én nem tudtam őket megszámolni tegnap a takaró alatt. :)) Na mehetnek most már a polcra a többiekhez!






Legközelebb mutatok valami varrósat, vagy horgolósat, ha megkapta már a címzett!!

4 megjegyzés:

Besiren írta...

Szia!
Nagyon jól mutatnak, látom Te sem tétlenkedsz.

Edina írta...

Rendesen gyarapszik a kamrád :) Ma én is paradicsomot főztem be télire :)

Amanda írta...

A hét nálam is így alakult. A héten háromszor dunsztoltam, almát, szilvát, körtét. Holnap jön a paradicson, egy egész üsttel. Aztán még néhány üveg lecsó és kész vége. Majd jövöre! ( bár a birsalmasajt olyan finom)
A szederlekvárodra irigy vagyok, az tényleg nagy kincs.

Silerika írta...

Úgy látom, illetve olvasom, hogy Ti is szorgoskodtok, a befőzéssel töltitek az időt. Már elfogynak az üvegeim, és már lassan a paradicsomot sem szeretem annyira. :))