2009. június 13., szombat

Virágos kedvem van!


Abile tisztelt meg ezzel a díjjal! Nagyon köszönöm, hogy a blogomat érdemesnek tartotta erre.
Amikor elindítottam az oldalt nem gondoltam arra, hogy ilyen sokan fogják olvasni. Itthonról, a szomszédos országokból, de a messzi távolból is. Mindenkinek nagyon köszönöm!!

Tovább kellene adnom a díjat öt embernek, akiket olvasok, és csodálom ügyességét, munkáit.
Nehéz választani, mert a kör már lassan bezárul. Ha valaki szeretné továbbadni, fogadja tőlem szívesen, és adja tovább !!
Még mindig keresem a júliusi Andornaktályai Foltvarró-tábor résztvevőit! Senki nem jön közületek?
Miközben én reggelente dolgozni indulok, hazérve a második műszak vár rám, utána varrogatok. Esténként a blogokat olvasva döbbentem rá, hogy a virágoskertben , és a teraszon nyílnak a virágaim. Rácsodálkoztam, mennyi szépség van körülöttem, én meg észre sem veszem.


Ezeket a virágokat a férjem csempészte bele a vázába. A rózsát még szombaton kaptam, a margarétát pedig hétfőn. Tudja, mivel vehet le a lábamról. Bár a múltkor egy kicsit rámordultam :), amikor egy csokor rózsát az ölembe nyomott. Nincsen rózsa tövis nélkül, bizony jól megszurkáltak a méretes tüskék.



Ezek a teraszon nyiladozó petúniák, és kertem virágai. Na megyek, és meglocsolom őket, mert megérdemlik!


1 megjegyzés:

hildiko írta...

Nagyon szépek a virágaid! Öröm itt nálad nézelődni.

Üdv: Ildikó