2009. június 6., szombat

Pakkot kaptam!

Egy nagyon kedves olvasóm keresett meg pár hete. Varráshoz szükséges kellékei vannak fölöslegben. Szívesen elcseréli foltvarrott dolgokra, de nagyon kedvező áron lehet tőle vásárolni is. Akinek ilyesmire van szüksége, felveheti vele a kapcsolatot hildiko74@gmail.com .

Ma reggel került végre az asztalra a pakkom. Két kedves közvetítő is segédkezett a csomag eljuttatásában. Az egyik Ildikó barátnője, a másik az én "virággal-ellátóm", a férjem.
Köszönet Nekik érte!!





A rendelt dolgokat Ildikó még meg is toldotta, és saját készítésű ajándékot is kaptam Tőle, egy szemüvegtokot. Biztosan olvasta, hogy pápaszemmel olvasok, és varrok. A számítógép, az esti varrás, na meg az "idő" is megtette már a hatását. Köszönöm Ildikó a csomagot, és az ajándékot!



2 megjegyzés:

Abile írta...

Dejóóó, én is vásároltam Tőle! :o)

hildiko írta...

Kedves Silerika!

Kívánom neked, hogy használd nagy-nagy megelégedéssel ezeket a dolgokat. Nagyon köszönöm a lehetőséget, hogy föltetted a blogodba. Bízom benne, hogy mások is fognak érdeklődni.

Üdvözlettel: Ildikó