2009. május 3., vasárnap

Virágok!

A mai napon mindenki az Anyukáját, Édesanyját, Anyuciját, Mamáját köszöntötte!

Ebből az alkalomból a két gyermekem virággal lepett meg, és kaptam még egy meglepetést a rózsaszínű szívecskés tasakban. De ez maradjon titok továbbra is. Ezeket a szépséges virágokat kaptam tőlük.
Délután jutottunk el az én Édesanyámat felköszönteni. Ott újabb ajándék várt rám.





Ezt a cserepes rózsácskát viszont a drága szüleimtől kaptam azért, hogy a mai napon jópár évvel ezelőtt megszülettem.



A sokadikat már nem ünnepeltük most úgy, mint a tavalyit, az nagyon kerek volt!

Ebből a virtuális tortából vegyen most minden kedves olvasóm!
(Ettől aztán garantáltan nem fog senki elhízni! )




Egészségünkre! :))


8 megjegyzés:

leda írta...

Isten éltessen sokáig!

Silerika írta...

Köszönöm szépen, Tőled különösen jólesik kedves fiatal barátnőm!:))

Besiren írta...

Sok boldog szülinapot!

Silerika írta...

Ircsi!
Nagyon szépen köszönöm! :)

Kati írta...

Boldog születésnapot!!!:)

Silerika írta...

Kati! Köszönöm szépen, kedves vagy :)
Mamis! Neked is köszönöm, kedves vagy! :)

Princi írta...

Boldog szülinapot Neked!
Ennek a tortának szerintem a látványa is hízlal, annyira fincsi lehet!:)

Silerika írta...

Princi! Neked is nagyon köszönöm :)