2009. január 8., csütörtök

Könyvek 2008-ból

Leda felkért, hogy írjam le azt az 5 könyvet, amelyeket 2008-ban olvastam. Abban a kevés időben, amivel a munka, a házimunka, a varrás, és a blogolás után még rendelkezem, nem sok idő marad az olvasásra. Egy kicsit bajban is voltam, mivel nem folyamatosan olvasok egy könyvet. Egybe belekezdek, majd leteszem, belefogok egy másikba, de van olyan is, hogy újra előveszek egyet, amit már elolvastam. Azokat a válogatásokat is szeretem, amik már rövidetett változatban írják le a történeteket.

Tehát amik 2008-ban a kezemben voltak:

Jeffery Deaver: Kőmajom
Susan Wilson: Szenvedélyek szigete
John Katzenbach: A lélekbúvár (változó élményt nyújtott az olvasásuk)
Arthur Golden: Egy gésa emlékiratai (ezt már másodszor vettem elő)
Terah Kathryn Collins: Feng Shui ( ezt gyakorta forgatom, igaz nem is regény, de nekem érdekes)
F.E. Eckard Strohm: Atlantisz angyalai ( hát mostanában gyakrabban előveszem)

Most látom csak, ez már nem is 5. Na, de mindegy, már nem törlöm ki egyiket sem a bejegyzésből. Remélem nem sértődik meg senki, de már ez a játék hamarosan körbe ér, ezért nem adom tovább. Azt hiszem, majdnem mindenki leírta már a könyvei sorát. Aki még nem, az nyugodtan leírhatja megjelölés nélkül is.


Nincsenek megjegyzések: