2009. január 25., vasárnap

Forgós párnák

Kész lettem két újabb párnával. Mint azt az előző bejegyzésben mutattam , volt segítségem is Cicus személyében. Ma a konyhai tennivalók után nekiláttam, és végre befejeztem.


Egy hűséges olvasómnak megtetszett az Esztertől tanult forgós minta. Látta már készen az oldalamon, amikor ilyet készítettem a lányoméknak. Szeretett volna két párna formájában a kamasz nagyfiúnak is ilyet, de akkor már nem tudtam elvállalni. Most van egy kis időm, nincs nagy dolog betervezve. Az anyagokat már pár napja megvettem hozzá. A kérés szerint a színek is hasonlóak lettek, mint az előző, csupán egy kis kéket szeretett volna még bele. Nem akartam agyon kékíteni, pedig én aztán szeretem a kék színt.

Remélem tetszik majd az új tulajdonosának is. Hétfőn lesz az ünnepélyes átadás!!




8 megjegyzés:

Besiren írta...

Szia!
Szerintem nagyon jók lettek, biztos tetszeni fog az új tulajdonosnak is.

Kormica írta...

Édi a cicátok, és a párnák is nagyon tetszenek.
Ilyen varrógép volt az én előzőm, amit nagyon szerettem, de valami mozgó alkatrész úgy kikopott benne (régi volt már), hogy drágább lett volna megjavíttatni, mint újat venni...úgyhogy muszáj volt lecserélni.

Silerika írta...

Ircsi! Köszönöm, jól esik a dícséreted. Az anyuka már bekukucskált, neki tetszik, remélem a fiatalembernek is fog.
Kormica!Neked is köszönöm.:)Ezzel én is így vagyok, de remélem bírja még egy darabig. Nekem a kábel tört el, hát elég nehéz volt szerezni.

leda írta...

Jaj, de jók! Én is szeretem a kéket :))! Na, és persze rokonlelkek vagyunk, ezt már tudom egy ideje, de képzeld én is párnát varrtam a hétvégén, Édesanyámnak lesz a névnapjára. Ezzel kapcsolatban lenne egy kérdésem (ez volt az első, amit varrtam, nem tudom, hogy kell csinálni): Pl. hány cm a széle? A mintát hátlapoztad? stb.
Köszi! Ha hosszú, írj nyugodtan emailt!

Abile írta...

Gyönyörű szépek! Az én kedvenceim a narancs és a sárga! :o)

Silerika írta...

Köszönöm Nektek is lányok!
Léda! Irok privibe:))

amilgade írta...

Nagyon szépek!!
Ha nem bánod figyelemmel kísérem a munkáidat! ;-)

Silerika írta...

Amilgade! Köszönöm, hogy benéztél, örülök látogatásaidnak.