2008. november 15., szombat

hímzés

Készül a takaró, de addig is teszek ide néhány korábbi hímzésemet, hogy ne maradj kedves Olvasóm néznivaló nélkül.

A fotók csak úgy gyorsan készültek, hát nem vagyok egy fotóművész az szent.



Gerberás , kicsit modernebb minta, melírozott fonallal varrva.



Vidám kis cseresznyés minta, több darab is készült vele. A széle horgolással van szegve. Ezekhez szerintem jobban illik ez a szegésfajta.


Ez az egyik kedvencem, az ibolyás. A minta Herceg Beáta: Színesen, szépen könyvéből való. (1976-os kiadás, ez sem mai, akárcsak jómagam)


Ezzel a terítővel jól megdolgoztam. Olyan dús a mintája, alig maradt hely az anyagon. A fonál melírozott perlé.




Ez egy szelíd és szolíd szőlős minta. Visszafogott szín, de mégis mutatós.

Mostanában a hímzést egy kicsit hanyagoltam, de van még egy csomó fonalam, illene felhasználnom valami szépre. Hát csak a nap ne 24 órából állna. Biztos nem csak én szenvedek időhiányban.

Nincsenek megjegyzések: