2008. október 29., szerda

KIPÉCÉZTEK :-)


Meglepetés ért, engem is kipécéztek. Méghozzá Eszter. A meglepetés azért volt, mert új vagyok a blogozók táborában.
A játék szabályai a következőek:
Elmondok magamról hét dolgot.
Kiválasztok hét blogismerőst, akinek ugyanezt kell tennie. Persze akit kiválasztottam, értesíteni kell a választásról.
Végül beillesztem annak a blogját, aki kiválasztott engem.


Szerintem is jó ez a játék, jobban megismerjük egymást, és azt hiszem, aki ír magáról valamit, az is megismeri saját magát. (Még én is) Jó játékot!
Egy kicsit magamról, mert még Ti nem ismertek:


1. 50 éves és Bika jegyű, ezt sok mindent megmagyaráz. Néha makacsul megyek előre, de alapjában megfontolt vagyok.
2. 30 év házasságban, méghozzá ugyanazzal a férfival. Szeretem a virágot, és Ő ezt jól tudja.
3. 29 és 22. Ők a gyerekeim. Értük érdemes élni, bár kis gyerek kis gond, nagy gyerek nagy gond. Ezt egy bölcs kolléganőm emlegette, milyen igaza volt.
4. A munkám nem igazán enged kreatívkodni, számok és emberek (őket szeretem). Néha rongyosra beszélem a szám, máskor meg csak számolok és számolok, verem a billentyűket.
5. A kézimunka régi hobby, csak most újra feléledt a kedvem.

6. Ámulva nézem más kreativitását, mennyi jó ötletetek van. Szeretek mástól tanulni, kipróbálni új technikákat.

7. Elvégeztem egy ECDL tanfolyamot kb. 2 éve. Bátortalanul fogtam hozzá a blog készítéshez, ennyire futotta. Várom az ötleteket, tanácsokat, mert még ez bizony lehetne jobb is.
A kiválasztottaim:

Ha valakit már kipécéztek a jelöltjeim közül, ne csodálja, hisz én is Őt olvasgatom.


A kipécézőmnek Eszternek ismételten köszönöm, hogy rám gondolt.

Nincsenek megjegyzések: